Erhalten Sie die neuesten Jobs für diese Suchanfrage kostenlos via Email

Sortieren nach

  • Liegt Ihre Leidenschaft im Accounting? Wünschen Sie sich enthusiastische und fachlich versierte Kollegen? Möchten Sie für ein erfolgreiches, börsennotiertes Startup arbeiten?   Dann scheint meine Suche mit Ihnen Erfolg gehabt zu haben als:    ACCOUNTING SPECIALIST (m/w)  Berlin - Direktvermittlung   IHRE AUFGABEN: • Kontierung und Buchung laufender Geschäftsvorfälle für die zugeordneten Gesellschaften  • Intercompany Abstimmungen  • Selbstständige Erstellung von Monats- und Jahresabschlüssen nach HGB  • Ansprechpartner für Finanzämter, Wirtschaftsprüfer und Steuerberater  • Mithilfe bei der Erstellung des IFRS-Konzern Quartals- und Jahresabschluss (Lage-bericht/Notes und weitere Abschlussbestandteile)    IHRE FÄHIGKEITEN: • Abgeschlossene kaufmännische Ausbildung, Bilanzbuchhalter oder abgeschlossenes Studium • Mindestens 3 Jahre Berufserfahrung in der Buchhaltung • Sie arbeiten genau und bringen Verständnis für komplexe buchhalterische Zusammenhänge mit • Deutsch auf C2 Level   DAS UNTERNEHMEN: Ihr möglicher neuer Arbeitgeber ist börsennotiertes Start-Up mit Niederlassungen in Berlin und Frankfurt, die ihre Kunden unter anderem bei Übernahmen und Zusammenführungen sowie bei finanz- und steuerrechtlichen Themen berät.  Aufgrund des kleinen-mittelgroßen Set-ups herrscht hier eine familiäre Atmosphäre. Überstunden fallen in der Regel nicht an.     Bei Interesse senden Sie uns gerne Ihren CV unter Angabe der Referenz GFJT 337224 an:  j.thoden@eurolondon.de   Vielen Dank für Ihre Bewerbung bei Euro London Appointments, der größten unabhängigen Personalagentur in Europa, welche auf die Vermittlung von mehrsprachigem Personal spezialisiert ist.  Wir versichern Ihnen, dass alle eingesandten Dokumente höchst vertraulich behandelt werden und Ihre Bewerbung nur mit Ihrer ausdrücklichen Genehmigung an unsere Kunden weitergeleitet wird. Weitere offene Stellenangebote finden Sie auf unserer Webseite www.eurolondon.de.

  • Amazing Opportunity for a Client focused candidate passionate about Marketing. This well established global Technology player is growing its Berlin office. To support their German speaking client base they are urgently looking for a: Business Development Associate (German market) Recent Graduate / Experience in Client Contact   The Business Development Associate is a key team player who contributes to the overall growth of the organisation. You will be passionate about Marketing and be a great communicator who is extremely client focused. You will use your excellent Communication skills to support Clients in the FMCG and retail industry on a day to day basis. Your clients will include big names such as Unilever, Coca Cola and Chanel. Your role includes: On-boarding new clients and talking them through the wide uses of the technology Building relationships with new clients and accounts Book qualifying appointments with marketing and research executives for our sales force  Strategize in daily meetings about the best ways to reach our target customer The Business Development Associate should be a client focused individual who is passionate about Marketing and Technology and looking to develop a career with a hugely successful Global Technology provider. This role has a built-in career path that could lead you to a more senior role in Sales.   The ideal candidate should have the following: Fluency in  ENGLISH AND GERMAN is a must  Phone based Client Services experience is preferable A passion for Marketing and Technology Experience in a commercial B2B environment either through internships or work experience Excellent customer relations, verbal and written communications skills You should want to develop a career and are looking for a company that will develop and train you Your Benefits: This is a brilliant opportunity to be part of a growing organisation that train and develop their staff. They have fantastic technology and are passionate about what they do. They provide a vibrant and fun working environment and are looking for people who will bring energy to the office.   Interested? If this sounds like you then please send your CV via email to Sarah Blumenstock at s.blumenstock@eurolondon.de. I look forward to hearing from you!  

  • Sie sind ein Priorisierungs- und Koordinationstalent? Sie lieben es organisatorisch und administrativ zu arbeiten? Sie begeistern sich für den Banken- und Finanzsektor?   Zum nächstmöglichen Zeitpunkt suchen wir  für ein namhaftes Consulting-Unternehmen aus der Banken- und Finanz-Branche in Direktvermittlung eine(n): EXECUTIVE ASSISTANT (m/w/x) Ort: Berlin   IHRE AUFGABEN: Terminbuchung und –koordination der Partner Organisation von Meetings und Raumbuchungen Organisation und Set-ups von Telefon- und Videokonferenzen Vorbereitung von Briefen, Reporten und anderen Dokumenten inkl. Formatierung Kundenbegrüßung, Management von Reisebuchungen und Reisekostenabrechnungen Erstellung und Versenden von detaillierten Programmabläufen Koordination von Präsentationsmaterialien Aktualisierung von Kundendaten Telefonservice Unterstützung des Marketing Teams IHRE FÄHIGKEITEN: Sie konnten bereits einige Jahre Berufserfahrung in der Assistenz sammeln. Sie hegen Interesse für die Arbeit in einer Consulting-Agentur und begeistern sich für den Banken- und Finanzsektor. Sie besitzen Sie die Fähigkeit zu prorisieren und zu koordinieren. Sie arbeiten eigenständig, sind jedoch auch in der Lage ihre Arbeitsweise gut in ein Team zu integrieren. Sie übernehmen auch mal Aufgaben außerhalb Ihres regulären Tätigkeiten und arbeiten auch Routinearbeiten gerne mal ab. Sie arbeiten gern im Team und ihre Arbeitsweise ist geprägt von Flexibilität. Sie bringen eine positive und humorvolle Ausstrahlung mit. Sie sprechen Englisch und Deutsch fließend. DAS UNTERNEHMEN: Unser Kunde ist ein internationales Consulting Unternehmen, welches vorrangig im Banken- und Finanzsektor tätig ist. Mit einer dynamischen und entrepreneur-geprägten Firmenkultur, welches aus unterschiedlichsten Talenten zusammengemixt ist, agiert das Unternehmen global erfolgreich.   Bei Interesse senden Sie uns gerne Ihren CV sowie Ihr mögliches Eintrittsdatum und Ihre Gehaltsvorstellung unter Angabe der Referenz GICB337555 an: c.bronzel@eurolondon.de   Vielen Dank für Ihre Bewerbung bei Euro London Appointments, der größten unabhängigen Personalagentur in Europa, welche auf die Vermittlung von mehrsprachigem Personal spezialisiert ist.  Wir versichern Ihnen, dass alle eingesandten Dokumente höchst vertraulich behandelt werden und Ihre Bewerbung nur mit Ihrer ausdrücklichen Genehmigung an unsere Kunden weitergeleitet wird. Weitere offene Stellenangebote finden Sie auf unserer Webseite www.eurolondon.de.    

  • Calling all English and French Speaking Support Engineers! Are you looking to take the next step as a Level 2 Support Engineer in the Berlin Area - Germany? If you enjoy interacting and providing solutions to customer then this is the next opportunity for you! Our client, a major player in the Information Technology Services Industry is expanding their reach in Germany and looking to hire Alcatel – Lucent Unified Communication & Network Integration Specialist.  Based in the Berlin area, you will: Key Responsibilities Proposing solutions and workarounds Providing a professional Telephonic/Remote Support second-line technical support service to clients Developing system solutions / automation / implement resolution Identifying, analyzing and resolving incidents, requests and problems within the agreed SLA's Escalating to manufacturers Reporting Collaborating with other technical departments for troubleshooting Participating in shift work /on call & on site standby Education/Experience Requirements    Min  2 years work related experience, ideally in the Alcatel - Lucent UC environment Good knowledge of UC Alcatel – Lucent (certification is a plus!) Proficiency in English & French required (CEFR min B2) Diploma, degree or relevant qualification in IT/Computing (or demonstrated equivalent work experience) ITIL V3 certification Very good conceptual, analytical and communication skills Team player, ability to work under pressure, proactive and customer service oriented Attractive remuneration and the option of relocation assistance will be provided for the right candidate! The successful candidate will thrive in a fast-paced environment and will enjoy working for an innovative business with exciting technology. The ideal candidate should have a genuine passion for the technology space, enjoy problem solving and be committed to customer service. Interested in taking the next step as Level 2 Support Engineer? If you meet these criteria then please send your full CV via email to Joanne Zechariah at j.zechariah@eurolondon.de. I look forward to hearing from you! Thank you for applying to Euro London Appointments, Europe's largest independent language consultancy. Please be advised that documents will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded to any client without your express permission. To enquire about other vacancies please visit our website at www.eurolondon.com  

  • Calling all English and Spanish Speaking Support Engineers! Are you looking to take the next step as a Level 2 Support Engineer in the Berlin Area - Germany? If you enjoy interacting and providing solutions to customer then this is the next opportunity for you! Our client, a major player in the Information Technology Services Industry is expanding their reach in Germany and looking to hire Alcatel – Lucent Unified Communication & Network Integration Specialist.  Based in the Berlin area, you will: Key Responsibilities Proposing solutions and workarounds Providing a professional Telephonic/Remote Support second-line technical support service to clients Developing system solutions / automation / implement resolution Identifying, analyzing and resolving incidents, requests and problems within the agreed SLA's Escalating to manufacturers Reporting Collaborating with other technical departments for troubleshooting Participating in shift work /on call & on site standby Education/Experience Requirements    Min  2 years work related experience, ideally in the Alcatel - Lucent UC environment Good knowledge of UC Alcatel – Lucent (certification is a plus!) Proficiency in English & Spanish required (CEFR min B2) Diploma, degree or relevant qualification in IT/Computing (or demonstrated equivalent work experience) ITIL V3 certification Very good conceptual, analytical and communication skills Team player, ability to work under pressure, proactive and customer service oriented Attractive remuneration and the option of relocation assistance will be provided for the right candidate! The successful candidate will thrive in a fast-paced environment and will enjoy working for an innovative business with exciting technology. The ideal candidate should have a genuine passion for the technology space, enjoy problem solving and be committed to customer service. Interested in taking the next step as Level 2 Support Engineer? If you meet these criteria then please send your full CV via email to Joanne Zechariah at j.zechariah@eurolondon.de. I look forward to hearing from you! Thank you for applying to Euro London Appointments, Europe's largest independent language consultancy. Please be advised that documents will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded to any client without your express permission. To enquire about other vacancies please visit our website at www.eurolondon.com  

  • Calling all English and Dutch Speaking Support Engineers! Are you looking to take the next step as a Level 2 Support Engineer in the Berlin Area - Germany? If you enjoy interacting and providing solutions to customer then this is the next opportunity for you! Our client, a major player in the Information Technology Services Industry is expanding their reach in Germany and looking to hire Alcatel – Lucent Unified Communication & Network Integration Specialist.  Based in the Berlin area, you will: Key Responsibilities Proposing solutions and workarounds Providing a professional Telephonic/Remote Support second-line technical support service to clients Developing system solutions / automation / implement resolution Identifying, analyzing and resolving incidents, requests and problems within the agreed SLA's Escalating to manufacturers Reporting Collaborating with other technical departments for troubleshooting Participating in shift work /on call & on site standby Education/Experience Requirements    Min  2 years work related experience, ideally in the Alcatel - Lucent UC environment Good knowledge of UC Alcatel – Lucent (certification is a plus!) Proficiency in English & Dutch required (CEFR min B2) Diploma, degree or relevant qualification in IT/Computing (or demonstrated equivalent work experience) ITIL V3 certification Very good conceptual, analytical and communication skills Team player, ability to work under pressure, proactive and customer service oriented Attractive remuneration and the option of relocation assistance will be provided for the right candidate! The successful candidate will thrive in a fast-paced environment and will enjoy working for an innovative business with exciting technology. The ideal candidate should have a genuine passion for the technology space, enjoy problem solving and be committed to customer service. Interested in taking the next step as Level 2 Support Engineer? If you meet these criteria then please send your full CV via email to Joanne Zechariah at j.zechariah@eurolondon.de. I look forward to hearing from you! Thank you for applying to Euro London Appointments, Europe's largest independent language consultancy. Please be advised that documents will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded to any client without your express permission. To enquire about other vacancies please visit our website at www.eurolondon.com  

  • Media Content und Bewegbilder sind für dich der Schlüssel zum Erfolg jedes Unternehmens? Hunting ist für dich keine Sportart, sondern the one and only way to get new business? Dann ist das der Job für dich! Für unseren Kunden, einen hidden Champion mit Start Up Atmosphäre im AdTech Bereich, suche ich:   Media Sales Manager (m/f) Festanstellung in Vollzeit – Berlin   Das kannst du: Neukundenaquise über alle anderen gängigen Kanäle Selbstständiges Betreuen von Key Accounts Hohe Reisetätigkeit, die selbst geplant wird (DE & UK) Upselling und Cross selling Verträge verhandeln und abschließen und verlängern Fließend in Deutsch und Englisch   Das brings du  mit: Starke Huntermentalität Mindestens 2 Jahre Berufserfahrung als eigenverantwortlicher Sales Manager/Außendienstmitarbeiter im Media Umfeld Drive to exceed expectations Gerne Erfahrung im Start Up Umfeld     Das bieten wir:   Selbständige Planung des Arbeitsalltags Internationales Supportnetzwerk aus Fachexperten Attraktive Vergütungsstruktur   Sind Sie interessiert? Für Fragen zur Stellenausschreibung und zum Bewerbungsprozess stehe Ich sehr gerne zur Verfügung (089 23239580). Bitte schicken Sie mir Ihren aktuellen Lebenslauf auf Englisch, bevorzugt als Word-Dokument, unter Angabe Ihrer frühestmöglichen Verfügbarkeit Gehaltsvorstellungen an Luisa Gröger: l.groeger@eurolondon.de   Vielen Dank, dass Sie sich bei Euro London Appointments beworben haben.  Wir sind Europa’s grösste, unabhängige Personalagentur, die sich auf die Vermittlung von mehrsprachigem Personal spezialisiert hat. Wir versichern Ihnen, dass alle eingesandten Dokumente höchst vertraulich behandelt werden und ihre Bewerbung nur mit Ihrer ausdrücklichen Genehmigung weitergeleitet wird. Wir versuchen, so schnell wie möglich auf Ihre Bewerbung zu reagieren, bitten Sie aber um Verständnis, dass wir aufgrund der hohen Anzahl von Bewerbungen, die wir tagtäglich erhalten, nur auf Bewerbungen antworten können, die dem vorgegebenen Anforderungsprofil entsprechen.  

Erhalten Sie die neuesten Jobs für diese Suchanfrage kostenlos via Email

Sortieren nach