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  • We are looking for an extremely efficient, energetic and highly professional assistant to support our senior leadership team in all administrative tasks and travel management, but also support the running of our growing Munich office. We would expect you to work seamlessly with colleagues throughout our global offices. People who have strong team skills and a good sense of humour will have an excellent opportunity to be part of a highly motivated and professional team. In a full-time position as an Executive Assistant (f/m/d) you will be located in our office in Munich. Responsibilities • Assistant to Partner/Director(s) • Diary management across various time zones and administrative support to Partner/Director(s) • Organising internal and external meetings • Booking complex travel arrangements and visa requirements • Processing expenses • Updating business contacts (via CRM software) in order to track sales activities and maintain contact details • Cover and support for the wider administrative team as and when required • Help with general ad hoc requests Requirements • At least three years’ experience in an EA role in an international environment – preferably within the Professional Services arena • Excellent communicator (both oral and written) who can liaise confidently and with maturity • Ability to use initiative and react proactively • Ability to prioritize multiple tasks seamlessly • Meticulous organiser with high attention to detail • Professional outlook and willingness to work in fast-moving/changing environment • Reliable with ability to deliver results under pressure • Enthusiastic team player with a ‘can do’ attitude • Strong MS office skills • Native in German and fluent in English We are committed to ensuring that all employees, at all levels, feel supported, feel a sense of belonging, and are equally invested in the success of our shared work. This starts with ensuring that we draw the most talented people from all backgrounds. We believe that diversity, equity, and inclusion are key principles for the successful operation of any business, and especially ours.

  • Mit 5 oder mehr Jahren Erfahrung als Executive Assistant kann dich so schnell nichts aus der Ruhe bringen. PowerPoint beherrschst du nicht nur oberflächlich, sondern du erstellst routiniert eigene Folienmaster. Englisch und Deutsch sprichst du fließend. Du erkennst dich wieder? Klasse, denn wir suchen eine/n Executive Assistant (m/w/d)  in Vollzeit für eine Consultingfirma in München Warum du weiterlesen solltest:   Bei uns ist kein Tag 08/15 – unsere Projekte im Bereich Leadership Advisory Service sind abwechslungsreich und superspannend Du bildest ein dynamisches Duo mit der von dir betreuten Consultant und hast ein internationales und familiäres Team im Rücken Unser Jahr hat 13 Monate – zumindest auf dem Bankkonto. Zusätzlich zum Jahresbrutto von ca. 60k erhältst du jährlich einen Unternehmensbonus im oberen vierstelligen Bereich Deine Woche hat 39h und dein Arbeitsplatz ist Hybrid Woher du kommst: Du hast bereits fünf oder mehr Jahre als Executive Assistant gearbeitet, idealerweise aber nicht zwingend im Bereich Management Consultant Englisch und Deutsch sprichst du fließend Mit Office arbeitest du routiniert, insbesondere PowerPoint beherrscht du wie ein Pro Wie dein Tag aussehen wird: Als Teil des dynamischen Duos arbeitest du deiner Consultant zu, sei es beim Verwalten ihres Kalenders, der E-Mails und des Telefons, oder auch beim Planen und Abrechnen von Reisen Die von dir erstellten PowerPoint Vorlagen bilden den Grundstock für die Berichte, die deine Consultant verfasst und die du Korrektur liest Du behältst den Überblick über Projekte dank der von dir gepflegten Excellisten Die vielfältigen Kunden erreichen zuerst dich und sind bei dir bestens aufgehoben   Sollte diese Stelle interessant für dich sein oder solltest du noch weitere Fragen haben, dann freue ich mich über deinen Lebenslauf im Word Format an Stefanie Plug, s.plug@eurolondon.de - Für weitere Fragen stehe ich dir gerne unter 089-232395815 zur Verfügung. Vielen Dank für deine Bewerbung bei Euro London Appointments, der größten unabhängigen Personalagentur in Europa, welche auf die Vermittlung von mehrsprachigem Personal spezialisiert ist.  Wir versichern dir, dass alle eingesandten Dokumente höchst vertraulich behandelt werden und deine Bewerbung nur mit deiner ausdrücklichen Genehmigung an unsere Kunden weitergeleitet wird.   Weitere offene Stellenangebote findest du auf unserer Webseite www.eurolondon.de.

  • Customer Operations Representative (m/w/d) Poland Munich Fulltime 40 hrs     The Company is a global leader and innovator of technical sports-, leisure- and work-wear which offers more than 500 individual product lines for men, women and children. It provides technical clothing for all seasons, developed and tested for the extremes. Their international and multilingual Munich team is looking for a Customer Operations Representative Poland (m/f/d) to support our European Headquarter in Munich, Germany and whose primary responsibility will  be to service and support the polish team.   Key responsibilities:   Customer Service Excellence: Ensure first-class customer orientated advice and information service to the wholesale and B2B customers within the assigned region. Assist with the implementation of the Service Excellence Strategy and manage the development of a service delivery plan that will lead to the continuous improvement of the customer experience. Service Culture: Cultivate a “customer first” culture and approach your responsibilities with a continuous improvement approach. Consistently strive to exceed our customers’ expectations to produce continued success and sustained company growth. Customers understanding: Maintain a high level of communication with customers regarding their service expectations, identifying elements important to them and ascertaining the best methods of communication. Best Value Service: Ensure the delivery of cost effective “best value” services by balancing customer’s requirements with budget targets.   Your Profil:   First experiences in Customer Service Fluent in Polish and English, preferably with an additional language. Team oriented and good communication skills Computer literate, experience in a ERP System is a plus   The Company offers:   Unlimited contract Modern and international work environment with excellent transport connections Hybridmodell Exciting benefits A culture that rewards excellence`in an exciting phase of growth and opportunities   If this position is interesting for you, please send me your CV to Sarah Müller-Tili, s.mueller-tili@eurolondon.de If you do have any questions, please do not hesitate to contact me +49 (0)89 24224 844. Thank you for applying.

  • Are you motivated, confident, and ready to create an incredible sales career? Are you excited to work for an internationally known cyber security company? Let’s talk!   My client is hiring Account Executives for their cutting edge cyber security products. They are looking for someone who is excited to learn the sales process from start to finish, gaining that sense of accomplishment that comes with a 360 degree sales position. They are built on motivation, enthusiasm and the love of the job. The position allows you to work through the sales process with clients who you have found and created, as well as working with customers who have been pre selected by the skilled SDR team. You will learn the ins and outs of sales, tech, and cyber security in this role.   Account Executive Munich | Hybrid | Full Time Key Responsibilities Generate new accounts, manage existing accounts and prospect potential for upsells and renewals Maintain outbound sourcing through calls, emails, and social media communication Present the product at demos and conventions Attend marketing events and security conferences Collaborate with the Technical Account Managers, Cyber Threat Analysts, and Subject Matter Experts to deliver demos to prospective customers   What we ask of you A tenacious, driven, and ambitious personality University degree with a 2.3 grade average Experience of working in a target oriented environment Motivation to collaborate with your team members   What we offer you Competitive base salary with uncapped commissions Pension contribution Other benefits include transport allowance, free lunch on a Friday*, free fruit and regular office social events (* dependent on region)   Do you want to find out more? Send me your CV now, let’s discuss your interests & background and the opportunity in more detail.   I look forward to receiving your CV today & finding out more about you.   Samantha K. Giovino S.kgiovino@eurolondon.de   Vielen Dank für Ihre Bewerbung bei Euro London Appointments, der größten unabhängigen Personalagentur in Europa, welche auf die Vermittlung von mehrsprachigem Personal spezialisiert ist. Wir versichern Ihnen, dass alle eingesandten Dokumente höchst vertraulich behandelt werden und Ihre Bewerbung nur mit Ihrer ausdrücklichen Genehmigung an unsere Kunden weitergeleitet wird. Weitere offene Stellenangebote finden Sie auf unserer Webseite www.eurolondon.de.

  • Are you eager to grow your career in sales? Are you excited to put those people skills to good use? Do you want to join a supportive, growth-oriented company?   Look no further, I have the job for you! Account Development Representative Full Time | Hybrid Schedule | Munich Your tasks: Create a plan for identifying new sales opportunities Acquire the interest of potential customers Conduct sales calls with prospective customers Manage inbound lead activity Qualify the active buying interest Monitor individual KPIs to ensure performance is on track   What you bring: 0-2 years of sales or business development experience Excellent written and verbal skills Confident presence on the phone Fluent English and German   What my client offers you: Competitive salary and uncapped commissions In depth on-boarding and continuous training Continuous learning with LinkedIn Learning ClassPass membership discount Team building and events outside the office 30+ day of holiday time   Do you want to find out more? Send me your CV now, let’s discuss your interests & background and the opportunity in more detail.   I look forward to receiving your CV today & finding out more about you.   Samantha K. Giovino S.kgiovino@eurolondon.de   Vielen Dank für Ihre Bewerbung bei Euro London Appointments, der größten unabhängigen Personalagentur in Europa, welche auf die Vermittlung von mehrsprachigem Personal spezialisiert ist. Wir versichern Ihnen, dass alle eingesandten Dokumente höchst vertraulich behandelt werden und Ihre Bewerbung nur mit Ihrer ausdrücklichen Genehmigung an unsere Kunden weitergeleitet wird. Weitere offene Stellenangebote finden Sie auf unserer Webseite www.eurolondon.de.  

  • DACH Marketing Manager Here is an opportunity to create your legacy in a growing, international company.  As the Marketing Manager, you will have the opportunity to strategize and structure the growth of lead generation and marketing material. You will be in charge of creating campaigns to build pipeline, driving the ROI of activities including tracking and analysing the metrics, managing the regional budget, and managing the localisation of marketing material and content. This role will work closely with the sales and development team to strategize ideas and solutions for market growth.   Your Responsibilities Run and implement Central Europe marketing strategies Manage campaigns and lead generation Build pipeline Work together with the sales and development team Manage paid marketing campaigns and marketing budget Your Profile Native Level German and fluent English Minimum 6 years of experience in software enterprise sales and field marketing SaaS experience in the DACH market Experience in Pay Search and Pay Social campaigns Ability to work and report virtually Strong understanding of revenue and pipeline management and conversion Self-motivated and ambitious personality Ability to leave footprints on your work Your Benefits Competitive salary Hybrid and flexible work schedule Communicative team atmosphere International team Travel opportunities If you would like to apply for this exciting marketing opportunity then please forward your CV in Word format to Samantha Giovino (s.kgiovino@eurolondon.de ) All applicants must have valid documentation to work in Germany. Thank you for applying to Euro London Appointments, Europe’s largest independent language consultancy. Please be advised that documents will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded without your permission.  We aim to respond as promptly as possible to your application, however, due to the high level of CVs we receive we are only able to respond to applicants whose profile matches our Client’s requirements. To enquire about other vacancies please visit our website at www.eurolondon.de

  • Sind Sie auf der Suche nach einer abwechslungsreichen Stelle als Assistent/in in einem jungen und dynamischen Team? Sind Sie ein organisatorisches Talent und haben bereits erste Erfahrung im Assistenzbereich? Sprechen Sie ausgezeichnetes Deutsch und Englisch? Wenn ja, könnte das die richtige Stelle für Sie sein. Wir suchen ab sofort eine/n Personal Assistant für den CEO (m/w/d) Aufgaben: Organisation des Tagesgeschäfts des CEOs einer erfolgreichen Investmentgesellschaft Externe schriftliche und mündliche Korrespondenz mit Vorstandsebene in deutscher und englischer Sprache Koordination sowie Verwaltung interner Aufgaben wie Zeiterfassung, Aktenführung und Rechnungsstellung Internationale und vorausschauende Termin- und Reisekoordination Postbearbeitung Recherchearbeiten Erstellung sowie Bearbeitung und Einreichung von Dokumenten Fristenmanagement Mandantenbetreuung   Ihr Profil: Großes Organisationstalent, bewiesen durch erste Berufserfahrung in ähnlichem Einsatzgebiet Erfolgreich abgeschlossene kaufmännische Ausbildung, Hotelfachausbildung oder Ähnliches Sehr gute MS-Office-Kenntnisse (insbesondere Excel) Teamplayer Hohes Maß an Eigenverantwortung Herzlichkeit, Gewissenhaftigkeit, Freundlichkeit, positive Denkweise Ausgezeichnete Deutsch- und Englischkenntnisse   Warum bewerben? Wir bietet Ihnen einen sehr abwechslungsreichen Arbeitsplatz in einem sympathischen Team und einer tollen Arbeitsatmosphäre mit einem modernen Büro im Herzen von München. Sollte diese Stelle interessant für Sie sein oder sollten Sie noch weitere Fragen haben, dann freue ich mich über Ihren Lebenslauf in Word Format an Fernanda Fernandez, f.fernandez@eurolondon.de mit Betreff GMFF 350031.  Für weitere Fragen stehe ich Ihnen jederzeit gerne unter 089-232395822 zur Verfügung. Vielen Dank, dass Sie sich bei Euro London Appointments beworben haben.  Wir sind Europas größte, unabhängige Personalagentur, die sich auf die Vermittlung von mehrsprachigem Personal spezialisiert hat. Wir versichern Ihnen, dass alle eingesandten Dokumente höchst vertraulich behandelt werden und ihre Bewerbung nur mit Ihrer ausdrücklichen Genehmigung weitergeleitet wird. Wir versuchen, so schnell wie möglich auf Ihre Bewerbung zu reagieren, bitten Sie aber um Verständnis, dass wir aufgrund der hohen Anzahl von Bewerbungen, die wir tagtäglich erhalten, nur auf Bewerbungen antworten können, die dem vorgegebenen Anforderungsprofil unserer Kunden entsprechen. Falls Sie Interesse an weiteren offenen Stellenangeboten haben, besuchen Sie uns gerne auf www.eurolondon.de

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