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  • Arbeiten Sie gerne in einem internationalen Umfeld? Sind Sie eine Organisationstalent? Bringen Sie fließende Deutsch- und Englisch- oder Polnische Kenntnisse mit und möchten diese auch aktiv nutzen? Eine Hands-on-Mentalität, selbstständige Arbeitsweise und Proaktivität zeichnen Sie aus? Dann ist das vielleicht der nächste Schritt in Ihrer Karriere! Ich suche, für eine internationale Firma in Berlin, eine/n Administrative Assistant (m/w) befristete Stelle - 4 Monate  Zu Ihren Aufgaben gehören: Datenbearbeitung und Datenmanagement Pflege der Kundendatenbank Unterstützung des Teams Administrative Unterstützung Ihr Anforderungsprofil: Organisationstalent und Lust verschiedenste Aufgaben zu bearbeiten Hervorragend Deutsch und Englisch/ Polnisch Kommunikationsstärke, Professionalität  Proaktive und selbstständige Arbeitsweise   Warum bewerben? Einen Arbeitsplatz in einer internationalen Firma mit sozialem Bewusstsein Selbstständiges Arbeiten Zentraler Arbeitsplatz, öffentliche Verkehrsanbindung  erreichen Sollte diese Stelle interessant für Sie sein oder sollten Sie noch weitere Fragen haben, dann freue ich mich über Ihren Lebenslauf im Word Format sowie Ihre Zeugnisse an Aleksandra Zlotkowska, a.zlotkowska@eurolondon.de   Für weitere Fragen stehe ich Ihnen jederzeit gerne unter 089-23239580 zur Verfügung. Vielen Dank für Ihre Bewerbung bei Euro London Appointments, der größten unabhängigen Personalagentur in Europa, welche auf die Vermittlung von mehrsprachigem Personal spezialisiert ist.  Wir versichern Ihnen, dass alle eingesandten Dokumente höchst vertraulich behandelt werden und Ihre Bewerbung nur mit Ihrer ausdrücklichen Genehmigung an unsere Kunden weitergeleitet wird. Weitere offene Stellenangebote finden Sie auf unserer Webseite www.eurolondon.de.    

  • Seeking a Residential Salesperson to be a part of a leading manufacturing company of high end lighting controls worldwide. This is a HOME BASED position, so you must be able to drive (car allowance will be provided by the company as well as all the tools you need to work from home). A self starter, great communicator and developer is desired. Responsibilities: 1. Partnering relations between dealer network and others (electrical contractors, developers, specifiers) so that our projects are well supported and our dealers act as our sales force 2. Work closely with our specification team on residential systems projects and see them through to being won and closed using the correct channel. project pipelines, closing projects 3. Help Dealers to grow their business through introductions, new initiatives to drive demand, and joint sales activities 4. Management of at least one key AV distribution account and the Dealers they work with 5. Work directly with specifiers and contractors to build a project pipeline 6. To maintain all information/account records and opportunities on Salesforce.com (SFDC) 5. Manage administration in a timely manner - sales expenses, sales forecasts, call reports, etc About you: * Be passionate * Be flexible and adaptable to changing markets * Be an innovative thinker * Be customer focused * Be ethical Qualifications: 1. 5 to 15 years experience in the lighting, AV or related industry 2. Mother tongue English Other European languages a plus 3. Engineering degree prefer 4. Ability to communicate with a variety of customer types 5. Proven sales track record, and experience of account management 6.Ability to instigate and foster a B2B relationship and help those customers to build their business through consultative selling 7.Good communication and presentation skills 8.Computer literate and technically competent 9.Proficiency in IT skills (eg Salesforce.com) 10.Desire to work as part of a dynamic team and develop a career with an ambitious company if you feel that you meet the following qualifications then please send your CV in WORD format to c.aguilar@eurolondon.com

  • Urgently Seeking an Inside Sales Account Manager to join an innovative global manufacturing company - with offices around the globe! This is a great opportunity for someone who likes to work on an international level and build their career. About the role: You will provide sales support to and manage relationships as well as manage customer satisfaction at all times Develop business with existing customers through supporting the Business Development Manager Coordinate where necessary with other departments such as Logistics, Accounts Receivable, Account Payable, Warehouse and Marketing Anticipate and develop plans Manage inventory levels based on customer and inventory forecasts and ROPS TO be considered for this role, you must have a good general understanding of education, be degree level educated Speak Fluent English and other Eastern European language have experience in Sales/Accounts You must have the ability to meet tight deadlines, and be a pro active member of a team You will occasionally travel to customer sites and trade shows. if you want to be considered for this position please send your cv in WORD format to c.aguilar@eurolondon.com

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