Durch die Beschaffung und Vermittlung von zwei- bzw. mehrsprachigen Bank- und Finanzexperten hat sich Euro London Appointments im Laufe von zwei Jahrzehnten hervorragende Kenntnisse und Erfahrungen angeeignet. Wir arbeiten mit den weltweit führenden Finanzinstitutionen zusammen, um festangestellte sowie temporäre Mitarbeiter für Stellen im Front-, Middle- oder Back-Office zu finden.
Grenzüberschreitender Handel ist aufgrund der stetig wachsenden Wirtschaft ein fester Bestandteil des alltäglichen Geschäfts. Mitarbeiter, die dank ihrer vielseitigen sprachlichen und kulturellen Kompetenzen verschiedene Länder und Kontinente abdecken, ermöglichten Ihrem Unternehmen, Geschäfte auf internationaler Ebene effizient und professionell zu tätigen. Unsere Kandidaten fügen sich perfekt in das Umfeld des internationalen Handels ein, indem sie ihre sprachlichen Fähigkeiten auf dem globalen Marktplatz anwenden.
Administrator Kalkulation und Abrechnung (m/w/d) Standort: München Vollzeit (40 Stunden/Woche) Direkte Anstellung Die Firma: ein führender Hersteller im Bereich der Medizintechnik und der Herstellung medizinischer Geräte für die Dentalprophylaxe, Orthopädie und Urologie. Die Aufgaben sind unter anderem: Hauptverantwortliche Abrechnung der zusätzlichen Konditionen der Handelspartner im Gebiet DACH NL Erfassung / Verifizierung der erbrachten Leistungen und Dokumentation im CRM System Kalkulation der entsprechenden Gutschriftsbeträge pro Handelspartner und Erstellung der Gutschriften Kommunikation der Abrechnung an die Handelspartner Externer und interner Ansprechpartner in allen Fragen der Leistungsabrechnung Mitarbeit an der Weiterentwicklung / Optimierung der Abrechnungsprozesse Ihr Profil: Kaufmännische Ausbildung, gerne auch Quereinsteiger mit Erfahrung in der Leistungsabrechnung Hohes Verantwortungsbewusstsein sowie hohe Kunden- sowie Dienstleistungsorientierung Ausgeprägtes Zahlen- und Prozessverständnis sowie sehr guter Umgang mit MS-Office-Anwendungen Ihre sehr guten Deutsch- sowie gute Englischkenntnisse setzen Sie gerne ein Was der Kunden bietet: Eine spannende Tätigkeit in einem angenehmen, kollegialen und international geprägten Arbeitsumfeld Einen zukunftssicheren und unbefristeten Arbeitsplatz in einem sehr erfolgreichen Unternehmen Eine Unternehmenskultur, die dazu ermutigt, große Gestaltungsfreiräume zu nutzen Individuelle Weiterentwicklungsmöglichkeiten Zusatzleistungen wie z.B. Fahrradleasing Nicht zuletzt: Die besten Kolleginnen und Kollegen der Welt! Sollte diese Stelle interessant für Sie sein dann freue ich mich über Ihren Lebenslauf. Für weitere Fragen stehe ich Ihnen jederzeit gerne unter +49 (0)89 24224 844 zur Verfügung. Vielen Dank, dass Sie sich beworben haben.
A young and dynamic Banking Consultancy are currently growing and are looking for Consultants and Senior Consultants to join them in 2023! This is a fully remote role that can be based anywhere in Germany. The Role: Joining this team of 12, you will support the clients; banks & financial service providers in the implementation of exciting and challenging projects. Day-to-day activities include but are not limited to conducting Business Analysis, testing, process management in collaboration with clients requirements. Teamwork is key, colleagues regularly work together on internal projects such as blog posts, service offerings etc. Further training is continuous in methodological competencies such as business analysis, basics of agile/waterfall methods. Your profile: Business or Banking Education Experience in a client facing role, ideally consulting and or Banking environment Flexible & open to taking on new tasks Communicative Problem Solving skills Open to working well independently but also in a team Why Apply: Work from Home (office is Hamburg based and can be visited as much/little as you need aside events) Competitive salary package Starting Kit provided (Laptop, phone, head-seat, office chair, monitor) Smooth onboarding process and mentoring program Flexibility Regular Team Events Very friendly, supportive management and team with flat hierarchy structure. If you would like to learn more about this role please either CLICK APPLY or contact me via: a.cardano@eurolondon.de or 0049 151 579 88 037 (WhatsApp/text or call) Thank you for applying to Euro London Appointments, Europe's largest independent language consultancy. Please be advised that documents will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded to any client without your express permission. To enquire about other vacancies please visit our website at www.eurolondon.com
Buchhalter*in (m/w/d) 30 Stunden Für eine Anwaltskanzlei im Herzen von München suchen wir ab sofort im Buchhaltungsteam für 30h (mehr möglich) eine*n Buchhalter*in mit profunden Datev-Kenntnissen. Die Aufgaben: Kreditoren-, Debitoren-, Sachkontenbuchhaltung 4/3-Rechner, jedoch keine Jahresabschlüsse, keine Lohnabrechnung Was Sie mitbringen: Exzellentes Deutsch & Datev Kenntnisse sind ein absolutes Must-Have, 3 oder mehr Jahre Erfahrung in der Buchhaltung, eine abgeschlossene Ausbildung Wir bieten: 30 Tage Urlaub, Home Office Möglichkeiten, Büro in sehr guter Lage, Givve Card, JobRad, Gehalt je nach Erfahrung bis ca. 60.000 € Bitte beachten, dass wir nur Bewerbungen auf Deutsch akzeptieren können! Sollte diese Stelle interessant für Sie sein oder sollten Sie noch weitere Fragen haben, dann freue ich mich über Ihren Lebenslauf im Word Format an Giulia Severn, g.severn@eurolondon.de Für weitere Fragen stehe ich Ihnen jederzeit gerne unter 015127500238 zur Verfügung. Vielen Dank für deine Bewerbung bei Euro London Appointments, der größten unabhängigen Personalagentur in Europa, welche auf die Vermittlung von mehrsprachigem Personal spezialisiert ist. Wir versichern dir, dass alle eingesandten Dokumente höchst vertraulich behandelt werden und deine Bewerbung nur mit deiner ausdrücklichen Genehmigung an unsere Kunden weitergeleitet wird.
Our client is an international group of companies. Headquartered in Monaco, they are comprised of two companies listed on the New York Stock Exchange (“NYSE”) and many private companies. They invest in and operate shipping assets. They provide full technical management and commercially manage a large fleet of vessels from offices across Europe, North America, the Middle East and Asia. They are looking to recruit a Corporate Solicitor (UK qualified), to join the legal team / financing and transactions and report to the Senior Legal Counsel. This role can be based in either Monaco or London. Office based (not remote) PRIMARY RESPONSIBILITIES AND DUTIES The successful candidate will be involved in a broad range of corporate work, within the following areas: 1. Corporate; 2. SEC compliance matters – working together with external counsel; 3. Mergers and acquisitions, joint ventures and share purchase agreements; 4. Commercial Contracts. PROFILE REQUIRED EXPERIENCE ▪ 1-3 PQE Solicitor – experienced in corporate law from a top 30 UK law firm. QUALIFICATIONS ▪ Trained or qualified from a top 30 UK law firm. ▪ Passed LLB or higher undergraduate degree (English or other common law jurisdiction) with a 2.1. ▪ Graduated from one of the top 20 UK Universities. COMPETENCIES ▪ Versatile. ▪ Positive attitude. ▪ Ability to solve problems and find solutions. ▪ A good team player. ▪ Good attention to detail. ▪ Able to demonstrate: - effective communication skills; - intellectual curiosity; - able to work autonomously; and - interest in the shipping industry. Salary: £90K - £100K in London (equivalent in € for Monaco) Please send your CV to m.collins@eurolondon.com Please note that only shortlisted candidates will be contacted.
Document Specialist – Düsseldorf Limited 24 month contract International Law Firm The Role: You will be the contact person for internal employees for all questions concerning the MS Office, the application of templates, functions and best practices You advise on the use of Excel formulas for reporting and data analysis You optimise work processes and document functions by means of creative and tailor-made solutions The Requirements: Excellent MS Office skills including Excel Some previous experience in a similar role You are a problems solver You speak/write a professional level of German and English You enjoy working as part of a team Why Apply? Flexible and mobile working contract Central & modern Office Ergonomic workplaces, modern work equipment and, of course, coffee, tea, water, soft drinks and fresh fruit are a matter of course for us Team events and events enrich our daily work Training and development opportunities are offered to all employees If you want to apply or to hear more please get in touch: Anna a.cardano@eurlondon.de 0049 0151 579 88 037 Thank you for applying to Euro London Appointments, Europe's largest independent language consultancy. Please be advised that documents will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded to any client without your express permission. To enquire about other vacancies please visit our website at www.eurolondon.com
Finanzbuchhalter (m/w/d) Standort: München/Unterschleißheim Teil- oder Vollzeit (20-40 Stunden) Die Firma: Das Unternehmen ist ein globales Technologieunternehmen, welches sich darauf konzentriert, das Kundenerlebnis für Restaurant- und Einzelhandelsmarken neu zu erfinden. Sie nutzen jahrzehntelanges Software-, Hardware- und Service-Know-how, um neue Plattformen zu entwickeln und zu integrieren, die die Kundenbindung erhöhen, die Effizienz optimieren und den Betrieb verbessern. Die 900 Mitarbeiter auf der ganzen Welt arbeiten mit ihren Kunden und Partnern zusammen, um die weltweit führenden Smart Stores zu entwerfen, zu kreieren und aufzubauen. Nie zufrieden mit dem Status quo, liegt ihre Leidenschaft darin, Durchbrüche zu liefern, die Geschäftsergebnisse vorantreiben. Die Aufgaben sind unter anderem: Kontierung und Buchung von Eingangsrechnungen, Reisekostenabrechnungen und Ausgangsrechnungen Überwachung, Verwaltung und Abrechnung von Kreditkartenabrechnungen Unterstützung bei den Monats- und Jahresabschlüssen Ihr Profil: abgeschlossene kaufmännische oder steuerliche Berufsausbildung erste Berufserfahrung DATEV Kenntnisse Sehr gute Deutsch- und erste Englischkenntnisse Was wir bieten: langfristige Perspektiven in einem internationalen Unternehmen Bis zu 90% Home Office möglich Flexible Arbeitszeiten und Gleitzeit für eine ausgewogene Work-Life Balance Gelebte Team Kultur Weiterbildungsmöglichkeiten Sollte diese Stelle interessant für Sie sein, dann freue ich mich über Ihren Lebenslauf. Für weitere Fragen stehe ich Ihnen jederzeit gerne unter +49 (0)89 24224 844 zur Verfügung. Vielen Dank, dass Sie sich beworben haben.
My client, a market-leading Automotive Data Provider is currently looking for someone to join multi-lingual and international European Data Team! Role: Data Researcher Industry: Automotive/Leasing Location: 100% remote, Italy Contract: Permanent The Role: Within this brand-new Data Research role, you will be a part of a very international team. Your responsibilities will include the following tasks within the Automotive Financing and Leasing area: Active research using various sources Track Market Trends New Data Entry Resolve Customer enquiries in relation to data Implement & Management information in Database Quality Assurance The Requirements: Bachelor level Degree or equivalent Initial experience in Automotive or Finance Leasing Analytical mindset Data-driven mentality Fluent English & Italian language skills Proactive approach Why Apply? This is a great entry level opportunity with an international team, training and growth opportunity for the future! If you are interested in applying please CLICK APPLY or send me your information via a.cardano@eurolondon.de or call/WhatsApp via 0049 151 579 88 037. Authorisation to work in Italy must be present. Thank you for applying to Euro London Appointments, Europe's largest independent language consultancy. Please be advised that documents will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded to any client without your express permission. To enquire about other vacancies please visit our website at www.eurolondon.com
Sachbearbeiter/in Finanzbuchhaltung (m/w/d) Standort: München Vollzeit (40 Stunden) Die Firma: Das Unternehmen ist ein international agierender TV-Produktionsdienstleister für mobile Fernsehproduktionen und Broadcasting in den Bereichen Sport, Unterhaltung, Musik Event und Industrie. Sie produzieren jedes Jahr über 1.800 Live-Events in bester Qualität. Mit weltweit über 4300 Mitarbeiter*innen, 110 Niederlassungen in 24 Ländern, sind sie jederzeit und überall auf der Welt in der Lage maßgeschneiderte TV-Produktionskonzepte realisieren zu können. Die Aufgaben sind unter anderem: Kontierung und Buchung von Eingangsrechnungen, Reisekostenabrechnungen und Ausgangsrechnungen Überwachung, Verwaltung und Abrechnung von Kreditkartenabrechnungen Abwicklung des Zahlenverkehrs, Überwachung von OP-Listen, sowie die regelmäßige Durchführung der Kontenabstimmung- und Klärung Vorbereitung, Erstellung und Bearbeitung des wöchentlichen Zahlungslaufes Ihr Profil: abgeschlossene kaufmännische oder steuerliche Berufsausbildung DATEV Kenntnisse Sehr gute Deutsch- und gute Englischkenntnisse Was wir bieten: langfristige Perspektiven in einem internationalen Unternehmen Flexible Arbeitszeiten und Gleitzeit für eine ausgewogene Work-Life Balance Gelebte Team Kultur – Duz-Kultur Weiterbildungsmöglichkeiten Sollte diese Stelle interessant für Sie sein, dann freue ich mich über Ihren Lebenslauf. Für weitere Fragen stehe ich Ihnen jederzeit gerne unter +49 (0)89 24224 844 zur Verfügung. Vielen Dank, dass Sie sich beworben haben.
Junior Consultant / Research Analyst for a leading Headhunting Firm in Frankfurt You are driven and ambitious? You have an academic background? You are interested Finance or Business? You like to communicate and have excellent telephone manners? You love relationship building? And can imagine pursuing a career in recruitment? Then this opportunity might be for you! I am looking for a Junior Consultant or Research Analyst in Frankfurt. What will it be like? My client is a leading head-hunter in the finance industry. They are experts in helping people manage their careers – internally and externally. You will have ongoing development and training, a career development plan and the option to grow. They have a young team with a flat hierarchy. An office right in the heart of Zurich with state-of-the-art equipment. International environment, strong internal culture, with supportive colleagues and collaborative working practices, aligned remuneration schemes and active social activities (frequent lunches, after work drinks). They have a strong belief in finding an appropriate work life balance. Excellent Salary and bonus structure. Still interested? Your responsibilities: Mapping candidate pools from relevant companies / industries. Sourcing candidates and initiating contact by telephone from recommendations, internet and other sources Screening and interviewing candidates. Building long term relationships with candidates in the relevant industries. Compiling market analyses. Managing administration and logistics of assignments To be successful in this role you should have the following skills and experience: A Bachelor’s degree as a minimum. Impeccable telephone manner and communication skills. Strong commitment to contacting and building relationships with candidates. Personal discipline and confidence in following up leads. Some understanding of financial markets with enthusiasm to learn quickly. High standards with immaculate attention to detail. Organised and methodical with good computer skills. Interest in the financial sector and/or experience in executive search, financial sector or sales is not essential but a clearly plus. Fluent in spoken and written German and English, additional languages are a plus Get in touch for further details via Email s.hildebrandt@eurolondon.de or phone: +49 (0) 151 628 17684 Thank you for applying to Euro London Appointments, Europe's largest independent language consultancy. Please be advised that documents will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded to any client without your express permission. To enquire about other vacancies please visit our website at www.eurolondon.com